BRD oferă 100 de lei clienților care își deschid acest tip de cont

Oferta BRD

BRD vine cu o ofertă prin care încearcă să atragă câți mai mulți clienți, dar și să îi țină aproape pe cei existenți. Banca românească deținută în mare parte de grupul financiar francez Société Générale, va acorda suma de 100 de lei celor care decid să își deschidă acest tip de cont.

BRD, care face parte în proporție de 58,32% din Grupul Société Générale unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare, a anunțat că cei care vor deschide un cont de economii ATUSTART pentru minori, vor beneficia de un cadou de 100 de lei, bani ce vor fi depuși în contul de economii imediat după deschiderea acestuia.

„Dacă ești părinte și te gândești că este timpul să economisești pentru viitorul copilului tău, BRD îți oferă ocazia perfectă să deschizi contul de economii ATUSTART.
Deschide un cont ATUSTART pentru minori, iar noi îl alimentăm automat cu 100 RON.
Ofertă valabilă exclusiv în luna iunie”, a transmis BRD.

Avertismentul BRD

BRD România a emis o notificare oficială de avertizare pentru milioane de clienți din România. Noua notificare are în centru marea problemă a fraudelor online, doar că acum este vorba și despre modul în care identitatea sa este falsificată pentru a fi convinși oamenii să-și cedeze datele personale, fără să știe asta. BRD România a explicat că există persoane de rea credință care se folosesc de diverse tipuri de programe pentru a falsifica numerele de telefon de pe care apelează români din toată țara.

Numerele acestea sunt falsificate pentru a arata precum cele ale BRD România, astfel încât românii să fie păcăliți și să răspundă la ele, iar mai apoi să fie convinși să își cedeze datele personale, fără să știe de fapt ce se întâmplă în realitate. Numerele de telefon care pot fi falsificate, sunt cele asociate băncii, și anume, numărul TelVerde, sau numerele de urgență pentru carduri, iar din păcate mulți români pot fi în pericol.

În cadrul apelurilor telefonice pe care le primesc românii, BRD România spune că persoanele care sună, le cer o varietate de informații personale, care nu ar trebui să fie partajate în cadrul unei convorbiri telefonice, mai ales că angajații băncii nu le cer. Oficialii băncii spun că indiferent de pe ce numere de telefon suntem apelați de către persoane necunoscute, nu ar trebui să dăm curs solicitărilor de acest gen și nu ar trebui să ne dezvăluim datele personale.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed