Cum să folosești Social Media pentru a-ți crește afacerea. Strategii

Cum să folosești Social Media pentru a-ți crește afacerea

Rețelele de socializare sunt un loc perfect pentru cei care vor să-și treacă afacerea la nivelul următor. Începe să explorezi noi metode de marketing în Social media, cu strategii eficiente pentru a-ți crește afacerea.

Alege mai multe platforme pentru afacerea ta

Nu te limita a a avea un site pe care să îți expui serviciile. E mai greu de găsit decât acul în carul cu fân. În schimb, alege cât mai multe rețele de socializare pentru a—ți face afacerea cunoscută și, pe fiecare dintre ele, vorbește pe limba publicului. De exemplu, Instagram este o unealtă excelentă pentru afacerile cu produse care pun accentul pe vizual (îmbrăcăminte sau accesorii). LinkedIn poate fi un instrument puternic pentru construirea de relații și servicii pentru clienți. Facebook este încă o platformă populară, în special pentru evenimente și grupuri nișate.

Creează un calendar editorial de Social media

Cum să folosești Social Media. Începe prin a-ți căuta competitorii pe toate platformele de Social media. Verifică postările lor, cât de des postează și cum arată postările lor. Pe baza observațiilor, creează un calendar propriu, pe zile. O singură postare pe săptămână este prea puțin. Postări mai frecvente mențin atenția publicului țintă și îi aduce pe site-ul tău.

Acceptă schimbările, sunt inevitabile

Chiar dacă pentru o vreme strategia sau metodele tale de comunicare și dezvoltare sunt infailibile, în timp acestea pot să devină ineficiente sau cu prea puține rezultate. Nu te feri de schimbări!

Fii cu ochii pe trenduri

Fii atent la ce se discută, la ce trenduri sunt în industria ta, dar și în altele conexe. De exemplu, dacă luna asta sau vara asta se poartă accesorii în stilul anilor 1990, iar tu ai un site de accesorii, fă-le vizibile în primul rând pe acestea în Social media. Odată intrați în site, potențialii clienți ar putea descoperi și alte produse.

Organizează concursuri și giveaways

Întotdeauna vor fi populare concursurile și giveaway-urile. Asigură-te că procedeul nu este unul complicat, că duce și spre paginile tale din Social media, dar și spre site-ul tău. Dacă e un concurs în mai multe etape, pe o perioadă de câteva luni, menține update pe concurs. De exemplu, dacă următorul tău a notat deja 3 din cele 5 cuvinte cheie de urmărit pe site-ul tău, anunță-l că mai are doar două până la câștiga premiul promis.

Colaborează cu alte afaceri și cu influenceri

Rețeaua digitală, dar și cea umană sunt la fel de importante. Colaborând cu alte afaceri sau cu influenceri fiecare dintre voi va avea de câștigat. O expunere mai mare înseamnă mai mulți urmăritori și mai mulți potențali clienți. Este important să fiți din domenii similare: între experți care lucrează în același domeniu, dar fiecare specializat, de exemplu între două cabinete de medicină.

Plătește publicitate

Reclamele plătite în Facebook ads, Instagram ads, Google ads sunt o modalitate destul de eficientă de a ajunge la audiența dorită. Target-area este realizată pe zonă, studii, gen, vârstă, și multe alte criterii nișate. Ca să vezi rezultatele trebuie să verifici ce campanii funcționează mai bine. Iar asta poți verifica în Google Analytics sau Universal Analytics, pentru Instagram.

Folosește mesaje puternice

Partea bună este că în Social media mesajele pot fi diferite fără ca asta să aducă schimbări radicale platformei online în care ai grupat toate serviciile tale. Doar să te asiguri că mesajele tale au un call-to-action puternic.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed