David Beckham, cumpărat de chinezii de la Alibaba. Nu pentru fotbal

Starul fotbalului David Beckham va promova platforma internaţională de comerţ electronic a Alibaba, AliExpress, în cel mai mare parteneriat global de ambasador al mărcii de până acum, a anunţat luni divizia de afaceri, citată de CNBC.

Acordul vine pe fundalul expansiunii globale rapide a rivalilor din China, Temu, parte a PDD Holdings, şi a startupului de modă online Shein, primul făcând şi publicitate la Super Bowl pentru a câştiga clienţi din SUA.

AliExpress, care nu a dezvăluit cât de mult îl plăteşte pe Beckham pentru a fi ambasadorul global al mărcii sale, s-a alăturat mai multor companii chineze pentru a sponsoriza campionatul european de fotbal UEFA, care va începe la jumătatea lunii iunie.

”AliExpress investeşte milioane de euro în reduceri, oferte şi implicare în timpul jocurilor”, a spus compania într-un comunicat, adăugând că promoţiile planificate includ şansa utilizatorilor aplicaţiei AliExpress de a câştiga bilete la jocuri.

”AliExpress îi ajută pe fani să se apropie şi mai mult de UEFA EURO 2024™ în această vară, oferindu-le premii grozave pe măsură ce acţiunea are loc pe teren”, a spus Beckham în singura sa declaraţie din comunicatul de presă.

Compania lui Beckham, DRJB Holdings, a declarat în cea mai recentă declaraţie privind rezultatele financiare că a realizat venituri de 72,6 milioane de lire sterline (92,5 milioane de dolari) în 2022.

Afacerea internaţională de comerţ electronic a Alibaba, care include AliExpress, se numeşte Alibaba International Digital Commerce Group.

Vânzările unităţii internaţionale au crescut cu 45% de la an la an, în primele trei luni ale anului 2024, ajungând la 27,45 miliarde de yuani (3,79 miliarde de dolari).

Acest lucru contrastează cu creşterea de 4% a veniturilor în acea perioadă pentru Taobao şi Tmall Group, concentrate pe China, la 93,22 miliarde de yuani, potrivit Alibaba.

Cu toate acestea, unitatea de afaceri internaţionale a raportat o creştere a pierderilor la 4,1 miliarde de yuani, comparativ cu 2,2 miliarde de yuani cu un an mai devreme.

Compania ”a făcut investiţii agresive” în Orientul Mijlociu şi alte pieţe emergente în primele trei luni ale anului, a declarat Jiang Fan, copreşedinte şi CEO al unităţii internaţionale, într-un apel pentru venituri la începutul acestei luni.

AliExpress a declarat în 2022 că a cheltuit aproximativ 7 milioane de dolari în Coreea de Sud pentru a atrage consumatorii locali cu preţuri mai mici ale produselor.

Anul trecut, AliExpress l-a numit pe actorul Don Lee ca prim ambasador al mărcii în Coreea de Sud.

Alte companii din China şi-au sporit, de asemenea, eforturile de a se extinde în străinătate, pe fondul încetinirii creşterii la nivel naţional.

Sponsorii chinezi ai UEFA Euro 2024 includ Alipay, afiliată Alibaba, compania de maşini electrice BYD, marca de electrocasnice Hisense şi compania de smartphone-uri Vivo.

Hisense a devenit primul sponsor chinez pentru campionatul european în 2016. Alte trei companii chineze au semnat ulterior parteneriate pentru jocurile din 2020.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed