Director CNAIR: Evoluţie foarte bună pe şantierul drumului de legătură Tureni / Stadiul fizic – 36,5% / În acest ritm, constructorul poate finaliza lucrările înainte de termenul contractual / Ce afirmau recent reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură

”Evoluţie foarte bună pe şantierul drumului de legătură Tureni (DEx4)! De la ultima mea vizită, în urmă cu două săptămâni, Asicierea de constructori români condusă de Dimex 2000 SRL a ajuns de la 30,2 % la 36,5% progres fizic”, a scris, miercuri, pe Facebook, Cristian Pistol.

Directorul CNAIR afirmă că în santier se lucrează intens la toate categoriile de lucrări specificate în contract, respectiv relocare utilităţi, montare elemente la poduri şi paje, consolidări, drenuri, rigole şi şanturi, terasamente, platformă drum şi centru întreţinere.

”Antreprenorul este mobilizat în şantier cu aproximativ 300  de muncitori şi peste 160 de utilaje. Sunt optimist că în acest ritm constructorul poate finaliza lucrările înainte de termenul contractual (februarie 2025)”, a mai transmis Pistol.

Contractul finanţat prin Programul Transport are o valoare de 562,61 milioane de lei (fără TVA).

După deschiderea circulaţiei, acest drum expres va face legătura între DN1 (Tureni) şi A3.

Recent, Asociaţia Pro Infrastructură a transmis că bucata de nici 5 kilometri de drum expres care va face legătura dintre Autostrada A3 şi DN1, la Tureni, păstrează şanse foarte mici de a fi inaugurat în decembrie 2024.

Aceştia apreciau că mobilizarea pe şantier există, însă trebuie crescută pentru a se putea finaliza lucrările necesare pentru a se putea circula în siguranţă.

În septembrie 2023, organizaţia preciza că ”tranzitarea municipiului Turda va deveni istorie, în decembrie 2024, într-un scenariu realist-optimist”.

”Câştigătorul proiectului este Dimex 2000 în asociere cu alte patru companii: Obras, OPR, Autotehnorom şi Con-A. Constructorii au la dispoziţie aproape 563 milioane de lei fără TVA şi 18 luni de execuţie directă, interval de timp calculat de la 21.08.2023, data emiterii ordinului de începere pe contractul semnat în 28.07.2023. Aşadar, sfârşitul lui februarie 2025 este termenul de finalizare, scriptic. Ca timing, foarte prost, pentru că iarna nu-i ca vara. Aşa că ori vom circula în decembrie 2024, ori prin aprilie-mai 2025, în funcţie de cum va trece şantierul prin două toamne şi două ierni”, au afirmat atunci reprezentanţii organizaţiei.

 

 

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed