eMAG.ro a obţinut vânzări de 41 mil. euro în prima jumătate a anului, în creştere cu 64%

Oficialii companiei au estimat că până la sfârşitul anului eMAG.ro va genera afaceri de 100 de milioane de euro.

„Evoluţia foarte bună din prima jumătate a anului 2010, mult peste media pieţei, se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroomuri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse. Continuăm să ne întărim poziţia şi pe segmentul corporate, prin oferirea de servicii personalizate pentru companiile medii şi mari: account management, transport gratuit şi preferenţial, posibilitatea de a cumpăra orice produs dintr-un singur loc, acordare de discount-uri la volume importante de achiziţii, precum şi acordare facilă de termene de plată,” a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.

Potrivit estimărilor eMAG, piaţa de retail online a înregistrat o creştere cu aproximativ 30% în prima jumătate a anului 2010, în timp ce întreg sectorul de retail IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o contracţie de 10%.

Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizării jucătorilor din acest domeniu şi a creşterii încrederii consumatorilor în achiziţiile online.

„Peste 1 milion de vizitatori unici, adică aproximativ 20% din utilizatorii activi de internet din România vizitează lunar site-ul eMAG,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Evoluţia principalelor segmente de produse în primul semestru 2010:

Potrivit unui raport GFK, citat de oficialii eMAG.ro, segmentul care a înregistrat cele mai mari vânzări în prima jumătate a acestui an este cel al notebook-urilor. Cu o cotă de piaţă de 22%, în creştere faţă de anul trecut, eMAG îşi menţine poziţia de lider în vânzările din România.

eMAG şi-a dublat cota de piaţă pe segmentul echipamentelor foto-video, până la 21%, iar pe cel al imprimantelor a obţinut o cotă de 15% din piaţă.

Tendinţa de creştere s-a manifestat şi pe două categorii de produse tot mai căutate de consumatori: smartphone şi televizoare LCD, cu o cotă de piaţă de 10%, respectiv 8%.

Unele dintre cele mai importante creşteri au fost obţinute pe două categorii de produse noi: electrocasnice mici şi îngrijire personală.

eMAG:ro a fost lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, iar în prezent este cel mai mare retailer naţional specializat de produse IT.

Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi cinci showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj şi Timişoara.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed