L’Oreal lucrează la o formă de piele bioprintată care poate ”simţi”

La conferinţa Viva Technology de la Paris, de săptămâna trecută, L’Oreal a făcut demonstraţii de ”bioprinting”, tehnologie care poate imprima în 3D pielea umană.

Compania foloseşte această tehnologie de câţiva ani pentru a testa noi machiaje pe piele sintetică în laboratorul său.

L’Oreal spune că a încetat să-şi testeze produsele pe animale încă din 1989, cu mult înainte ca acest lucru să fie impus de reglementări.

Guive Balooch, şeful incubatorului tehnologic al L’Oreal, descrie bioprintingul drept ”capacitatea de a folosi imprimarea 3D cu biologie pentru a reconstrui pielea în moduri personalizate”.

”Şi aceasta va fi o revoluţie. O facem pe plan intern, dar şi cu parteneri externi”, a declarat Balooch pentru CNBC, la standul companiei la VivaTech.

Această tehnologie a pielii permite L’Oreal să imite diversitatea pielii umane reale, inclusiv afecţiuni precum eczema şi acneea, precum şi capacitatea de a se bronza şi de a se vindeca de răni, a declarat L’Oreal într-un comunicat, săptămâna trecută.

Totuşi, L’Oréal nu se opreşte doar aici. Compania a spus că lucrează, de asemenea, cu startupuri şi instituţii de cercetare pentru a-şi dezvolta în continuare tehnologia de bioimprimare, pentru a crea pielea care poate ”simţi”.

”Vom avea acest tip de idee, în care senzorii ne vor permite nu numai să avem capacitatea de a testa pe pielea reconstruită, ci şi să avem… feedbackul realităţii senzoriale, ceea ce se întâmplă atunci când aplicaţi produse şi toate astea, astfel încât poate obţine evaluarea nu numai a eficacităţii, ci şi a feedbackului senzorial”, a spus Balooch.

Asistent AI pentru sfaturi de frumuseţe

Pe lângă investiţiile în tehnologia dermatologică, L’Oreal a prezentat şi inovaţii în jurul inteligenţei artificiale, la showul tehnologic masiv din Franţa de săptămâna trecută.

La standul său, compania a prezentat un asistent de frumuseţe alimentat de AI numit ”BeautyGenius”.

Aplicaţia scanează faţa unui utilizator pentru a-i identifica trăsăturile feţei. Apoi oferă utilizatorului o analiză facială, urmată de recomandări de produse care se potrivesc cel mai bine tenului său.

Este alimentat de AI generativă, aceeaşi tehnologie care alimentează chatbotul ChatGPT al OpenAI.

L’Oreal a dezvăluit, de asemenea, un laborator de marketing AI numit CREAITECH, care include instrumente care îi permit să creeze conţinut de marketing conform mărcii, generat de AI.

L’Oreal încorporează marketingul asistat de inteligenţă artificială în cele 37 de mărci ale sale de frumuseţe, între care se află Kiehl’s, Lancome şi Giorgio Armani Beauty şi Yves Saint Laurent Beauté, potrivit companiei.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed