Primark continuă expansiunea în România și anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoca, în centrul comercial VIVO!

  • Acesta va fi cel de-al patrulea magazin Primark din România și va deveni operațional începând cu anul viitor.
  • – Procesul de recrutare pentru pozițiile manageriale este în curs de desfășurare, iar oferta va fi completată cu alte posturi pe parcursul verii.

Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat că intenționează să deschidă cel de-al patrulea magazin din România, în centrul comercial VIVO!, Cluj-Napoca. Magazinul va fi prima locație Primark din regiunea de nord-vest a țării și urmează să fie inaugurat în 2025.

Noul magazin va ocupa un total de 3.700 de metri pătrați de spațiu comercial împărțit pe două etaje și va oferi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă. De asemenea, magazinul va comercializa și produse sub marca sustenabilă Primark Cares, în continuă creștere. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.

Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completată pe parcursul verii, când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser și resurse umane. Cei care se alătură echipei Primark au oportunitatea de a construi o carieră solidă în retail. Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.

Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: „Este un moment emoționant pentru noi, deoarece anunțăm cel de-al patrulea magazin din România, care se va deschide în Cluj-Napoca anul viitor. Suntem mândri de creșterea noastră continuă în România, precum și în Europa Centrală și de Est, unde vom avea 17 magazine în șase piețe, până la sfârșitul anului 2025. Cluj-Napoca este un oraș vibrant și sunt sigur că experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat va fi apreciată de locuitorii orașului și ai zonelor înconjurătoare.”

Fulga Dinu, Country Manager, CPI România, a declarat: „Suntem bucuroși că un retailer important precum Primark a ales VIVO! Cluj-Napoca pentru a-și extinde prezența locală. Este, în același timp, o confirmare a eforturilor noastre constante de dezvoltare și diversificare a portofoliului nostru de branduri pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături interesantă și complexă. Cluj-Napoca este unul dintre orașele cu cea mai mare creștere din România, cu o economie în continuă dezvoltare, precum și un centru universitar de renume, prin urmare suntem siguri că prezența Primark va susţine poziționarea VIVO! ca principală destinație de shopping în oraș și în regiune.”

Anunțul vine după intrarea cu succes a Primark pe piața din România în 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Center, București, care a fost urmată la scurt timp de o a doua locație în capitală, în AFI Cotroceni. Cel de-al treilea magazin se va deschide în Iulius Town, Timișoara, în cursul acestui an. Primark continuă să-și consolideze prezența în Europa Centrală și de Est, deschizând noi magazine în Budapesta, Ungaria; Praga, Republica Cehă; și Bydgoszcz, Polonia în 2024.

Pentru mai multe informații și cele mai recente colecții Primark, vizitați https://www.primark.com/ro-ro.

Despre Primark

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția companiei constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În acest sens, retailerul a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionarea. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares.

Despre CPIPG

CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa. Cu un portofoliu de proprietăţi a cărui valoare depăşeşte 23 miliarde de euro, CPIPG deține proprietăţi premium de birouri în principalele capitale din Europa Centrală și de Est: Praga,Berlin, Viena, Bucureşti și Budapesta. Grupul deține, de asemenea, proprietăți de retail în Europa Centrală și de Est (brandul VIVO! face parte din portofoliul de retail), precum și hoteluri, unități rezidențiale şi terenuri.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed