Samsung, Sony şi Iphone sunt cele mai iubite branduri IT&C la români

„Pe primul loc între cele mai iubite branduri de tehnologie pentru consumatorii români se află Samsung. Este un brad foarte dinamic şi apreciat de persoanele tinere, văzut ca inovator şi care aduce ceva în plus. Nu îmi oferă doar un produs şi atât. Acesta este urmat de Sony, care multă vreme a fost un brand aspiraţional în România pe partea de televizoare şi laptopuri. Brandul oferă consumatorului român siguranţa unei alegeri de calitate. Poziţia a treia este ocupată de iPhone, cunoscut ca Apple, care înainte era un brand sută la sută aspiraţional, adică ni-l doream, dar foarte puţini reuşeau efectiv să cumpere un iPhone. Acum are o penetrare destul de mare şi trece de la brand aspiraţional spre brandul puternic, pentru că produsele sunt folosite, nu doar dorite”, a explicat Alexandra Cojocaru, Senior Client Service Unlock Market Research, la Tech Intelligence Conference.

 

În topul cele mai iubite branduri de tehnologie pentru consumatorii români, se mai află pe locul patru LG, considerat un brand partener pentru consumatori, apreciat de persoane cu familie, pentru că este de ajutor, oferind o gamă largă de produse şi un raport foarte bun calitate preţ, respectiv un brand onest alături de consumator.

 

„Pe poziţia a cincea se află Panasonic, care, deşi pe plan global a trecut prin destul de multe probleme, este un brand iubit de români prin tradiţia lui pe piaţă. Pentru români faptul că ai rezistat pe piaţă şi ai fost alături de ei este un atu foarte mare. Acelaşi lucru şi în cazul Philips, care are în plus o familiaritate şi o căldură în relaţia cu consumatorul. Locul şapte este ocupat de HP, văzut ca un brand funcţional, pragmatic, care îţi oferă o calitate şi o siguranţă în produs. Nokia se află pe poziţia a opta şi este un brand de telefoane cu care ne-am obişnuit. În ultima vreme a devenit dintr-un brand de tradiţie, care oferea lucruri simple, unul inovator, datorită colaborării cu Microsoft. Locul nouă este ocupat de Toshiba, considerat un brand profesional, de o calitate mai înaltă, iar pe 10 Blackberry, un brand apreciat de tineri, care, deşi nu este foarte inovator, este unul dintre cele mai serioase branduri care te ajută”, a explicat reprezentantul companiei de cercetare, subliniind că o penetrare mai mică pe piaţă o au brandurile Fujitsu, Dell, HTC, ASUS, Acer, Eboda etc.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed