Toate mărcile BMW Group se reunesc sub acoperişul BMW Welt

BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi văzute sub forma produselor, dar şi sub forma unei avanpremiere a mobilităţii viitorului, cu exemple precum electromobilitatea şi tehnologia viitoare de încărcare. La faţa locului, vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow şi BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group – în Germania, compania este un pionier în domeniul viitorului retail. Prin acest program, clienţilor li se oferă modalităţi noi şi diverse de a interacţiona cu mărcile şi produsele concernului.

 

În cadrul BMW Welt, care a fost reproiectat, BMW Group şi fiecare marcă a sa primesc vizitatorii în propria sa zonă de experienţă interactivă: prezentarea BMW Group în Double Cone pune accentul pe oamenii care lucrează pentru companie. Angajaţii BMW Group reprezintă avatarurile care interacţionează cu vizitatorii şi explică activitatea pe care o fac. În zona BMW, tehnici inovatoare de prezentare sunt utilizate pentru a înfăţişa designul şi tehnologia, precum şi automobilele în sine. Expoziţia permite vizitatorilor să înţeleagă şi să experimenteze activ plăcerea de a conduce. Prezentarea BMW i invită vizitatorii să ia serios în considerare electromobilitatea şi problemele asociate, precum încărcarea acumulatorilor, generarea şi utilizarea energiei. În zona BMW M, vizitatorii experimentează motorsportul în cea mai pură formă a sa: asfaltul uzat, semnalele de start, stivele de pneuri şi marcajele specifice aflate de-a lungul pereţilor şi podelei duc vizitatorul într-o lume fascinantă a puterii.

 

„Ansamblul” BMW Welt – format din BMW Welt, Muzeul BMW şi uzina BMW din München – a devenit imediat una dintre principalele atracţii turistice ale Bavariei. Este locul unde trecutul, prezentul şi viitorul celui mai de succes constructor auto al lumii se reunesc pentru a crea o experienţă de brand profundă. Împreună, uzina BMW din München, Muzeul BMW şi BMW Welt formează un tot: experienţa completă BMW Welt. Întreaga experienţă BMW Welt este o interfaţă importantă între companie, marcă, produse şi vizitator. Clădirea unică a BMW Welt, cu arhitectura sa futuristă, se învecinează cu toate zonele importante ale locaţiei din München a BMW Group. În combinaţie cu posibilitatea de a vizita muzeul şi de a face un tur cu ghid prin uzină în aceeaşi zi, se transformă într-o experienţă de brand tridimensională.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed