Trei români au creat o aplicație de dating care să se bată cu Tinder


Trei antreprenori români au creat o aplicație de dating care va intra în competiție directă cu giganții din industrie, precum Tinder sau Bumble. Ea se numește Slide.

Investiția inițială în această aplicație de dating creată de cei trei antreprenori români s-a cifrat la 500.000 de euro.

Slide se distinge de concurenții săi prin introducerea funcției „reels”, inspirată de popularitatea similară a TikTok-ului.

„Suntem conștienți că experiența dating-ului online poate fi uneori dezamăgitoare și ireală. Cu Slide, ne-am propus să schimbăm această percepție, oferind utilizatorilor noștri o modalitate mai autentică și mai adecvată de a se conecta”, a declarat Mugur Frunzetti, unul dintre fondatorii aplicației.

Pornind de la originea lor românească, creatorii au decis să lanseze aplicația pentru prima dată pe piața din România. Această alegere are scopul de a valida și adapta experiența oferită în funcție de feedback-ul utilizatorilor locali, urmând să extindă ulterior în peste 65 de țări, în decurs de 2-3 luni.

În plus față de inovațiile aduse pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor, Slide își pune un accent deosebit pe securitate. Aplicația românească se mândrește cu „mecanisme avansate de verificare, susținute de inteligența artificială și intervenția umană atunci când este necesară”, conform startupcafe.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed